usa

usa

lördag 22 juni 2013

Midsommarhelg!


flickorna har varit "dräktfina" i två dagar
Maja har Dala-Flodas dräkt & Elwira har Nåsdräkt
egentligen borde vi fira vår nationaldag på midsommar
det är ju då vi går man ur huse
alla är glada & "bjuder till"
stämningen är på topp!!
i torsdags besökte vi min mormor så hon skulle få se dom
hon blev så glad!!!
på midsommarafton besökte vi mannens farmor & farfar på fm
sen var det firande på Storänget som gällde
kvällen tillbringades vid Bysjön
men mannens föräldrar & broder & min kusin
god mat & goda skratt
sov dessvärre inte så bra som önskat i husvagnen
mannen snarkade väldigt högt flera gånger
sen började det att regna
det regnade så hårt att jag trodde det skulle komma in genom taket ;)
man var sak har sin charm
morgonpromenaden idag gjorde att jag glömde den dåliga sömnen
 

 
en riktig trädkram blev det
helt underbar luft vid stranden
 
ikväll gick vi runt Storänge & flickorna cykla
jag plockade blommor efter vägen
vi gick till pappa & satte dom där
jag saknar verkligen pappa
jag önskar att allt inte vore sant
 
nu blir det inga fler rader ikväll
mina ögonlock är blytunga nu...
 
kram på er alla 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar