usa

usa

måndag 24 juni 2013

Two days left

det är med blandade känslor jag räknar ner
skönt att bli ledig
ledigheten ska jag försöka ha kravlös & njuta
får just se om jag lyckas med det ;)
sista dagarna på jobbet går åt till att rensa & göra i ordning
skulle inte ha något emot att komma tillbaka i höst
med bättre batterier än nu
 
ikväll har jag känt mig ledsen & nere
jag är så himla trött på mig själv
älskar min man & mina barn
som orkar leva med mig just nu...
men jag jobbar på att det ska bli bättre
har ett möte i morgon som ja hoppas att vägleder mig lite i mitt sinne
det som känns jobbigt är att jag är så medveten om mina brister
men att jag inte har förmågan att förändra
inte just nu då...
känner mig bara trött & deppig
 
jag har gjort en himla frän sak i kväll
som jag håller tummarna på att slår igenom
jag tänker försöka att hålla det som min hemlis
så ni får hålla er till tåls få se om jag försäger mig eller inte ;)
dags att slå igen dom blå
så jag orkar med morgondagen
 
kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar