usa

usa

tisdag 25 juni 2013

intensiv dag för hjärnan!

hann till & jobbet & skala frukt åt alla barnen
sen åkte jag till Vansbro på möte
det satte igång min hjärna på ännu mera högvarv
tårarna trillade till & med idag
det hör inte till vanligheterna att dom trillar hur som helst
är en sak jag får träna på
att släppa fram tårarna före ilskan
vem kan förstå att jag är ledsen om jag visar något annat?!
 
tillbaka på jobbet lagomt till lunch
sen blev det lite fika som en grabb hade med
jag kanske skulle haft något med mig i morgon jag också
när det är sista dagen & allt...
har inte hunnit fixa något idag
 
efter jobbet drack jag kaffe med min kusin
började med lite middag
det knackade på dörren två gånger
båda ärendena gällde min man
han har jobb upp över öronen
telefonen glöder dygnet runt, kväll som helg
dom som tycker sig fått vänta för länge kommer alltså hem också
grrr....tycker jag om det
nu var han inte hemma från arbetsdagen än
skulle han nu varit det så tycker jag att han är ledig när han är hemma
han behöver få vara pappa också
detta är något jag har svårt för
för att han är "egen" betyder väl inte att han står till tjänst dynet runt
eller...ja kanske är bitter?!
 
senare på kvällen spanade vi in ett byggprojekt med snickaren
det blir nog ballkong inom snar framtid
spännande & kul tycker jag
 
jordgubbar med mjölk
till Allsång på Skansen
tackar nu för denna dag
kram Anna   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar