usa

usa

fredag 11 januari 2013

Trött & tröttare...

sitter här & nu & orkar nästan inte hålla ögonen öppna
tidigare mornar än vanligt denna vecka
när jag var café innehavare kan man nästan säga att jag jobbade 150 %
men då var det nästan jobb sju dagar i veckan
med öppettider & alla "kringsysslor"
nu jobbar jag 100 % för tillfället & jag är dyngtrött
skillnaden på då & nu är att nu har det varit väldigt tidiga mornar
eftersom jag inte är någon morgonmänniska känns detta jobbigare nu
men det blir väl bra bara jag blir lite mer van också
det är så mycket nytt som min hjärna måste arbeta med
rutiner, regler, bekantskaper mm
men jag trivs fruktansvärt bra på Varglyan
det är nog en av mina favorit arbetsplatser genom åren
ska nog orka mig genom farmen på tv:n nu
sen blir det god natt
helgen är oplanerad förutom att mannen med flera ska fira en barndomsvän
men jag tror inte att jag har lust att hänga på det
vi får se
ha en fin helg gott folk
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar