usa

usa

söndag 27 januari 2013

Låg, lägre lägst...

ladda mina batterier tack
lite sol skulle inte skada
torsdagen tillbringade vi i bilen
först Malung för service på bilen 4900 kr
det visade sig att kamremmen inte va bytt på förra servicen
varför kan man ju undra
ny tid bokad för det då, slutsumman då ca 6700 kr
precis vad jag drömmer om just nu, feta utgifter
när vi åkte från Malung fick vi sms om att min mobil var klar
så vi fortsatte till Borlänge för att hämta den
det blev några andra inköp också
flickorna fick varsina pastellfärgade jeans
några snygga t-shirtar
jag själv kostade på mig två toppar
tro det eller ej men det blev en som gick i grönt
tror inte jag äger något annat som är grönt
jag är väldigt grå, vit & svart = tråkig!
fredag var jag till jobbet för lite planering
kändes som en hel evighet sen jag var där
helgen har bestått av lata dagar
fick hjälp med lite papper under lördagen
tur det finns snälla & kloka människor ;)
jag har lyssnat på min ljudbok
så jag har börjat min bearbetning i ett nytt spår
men jag måste erkänna att jag är väldigt känslig för störningar
har lätt för att tappa koncentrationen
skulle nog behöva ha lurar & va helt instängd någonstans
men jag ska försöka fixa denna bok
sen hatar jag att helgen gått & jag har inte gjort någonting
fattar inte varför jag inte bara accepterar att det inte måste göras något jämt
eftersom jag inte har någon energi över för att göra något heller
jag blir inte klok på mig själv
men i morgon väntar jobb
om inte dödens sjuka slår till då
har fått fler arbetstimmar, vilket jag tackar för
ikväll har jag badat, inte ofta jag gör det, föredrar att duscha
men det va väl mysigt
flickorna va med mig en stund
dags att krypa till kojs
må så gott & kram på er
* Anna *
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar