usa

usa

söndag 13 januari 2013

helgen som gått...

lördag åkte mannen & flickorna iväg en vända
jag fick vara alldeles ensam en stund
jag tog itu med resterande julsaker
städade övervåningen & tvättade
till kvällen kom mor hit & va med flickorna
jag & mannen åkte ner till pizzerian
vi var ett tjugotal som firade Halvar 30 år
efter det hamnade vi på lite fest
vi kom hem runt 24
söndag morgon...vi var inte så tuffa när flickorna vaknade 07
trött & en huvudvärk från hell
dagen har bestått av vila mellan tvättmaskinerna
har haft ont i magen idag
efter varje måltid har det blivit som eld i magen
skulle gissa på lite magkatarr
det blev bättre efter novalucol
morgondagen bjuder på arbete från klockan 07
så jag ska snarast slå igen mina blå
önskar alla en fin vecka
på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar