usa

usa

onsdag 23 januari 2013

Ljudbok!

har här på kvällskvisten klickat hem en ljudbok
jag är ju ingen bokmal
får ofta läsa samma rad flera gånger & vet ändå inte vad jag läst
fast det slog mig i efterhand nu när jag redan beställt
när?? när finns det tid för att få lyssna på en bok ifred??
nåväl...jag ger det ett försök
Sorgbearbetning är bokens titel
jag hoppas att den ska hjälpa mig att välja rätt väg
det är värt ett försök, det kan ju inte bli värre alla fall
torsdag i morgon & jag är ledig
hoppar på mitt schema & det innebär alltid ledig torsdag
om gud vill & don hall
kanske jag & flickorna följer till Malung för service på våran bil
det som lockar är väl ett besök på Dala Ridå
sen en hälsa på vända till någon moster kanske
men vi får se...
jag saknar lust för det mesta
på sidan där jag beställde min bok stod lite fakta om sorg
 
Vanliga sorgereaktioner i samband med förluster och förändringar är:
  • En känsla av bedövning
  • Humörsvängningar
  • Koncentrationssvårigheter
  • Oregelbunden sömn
  • Förändrade matvanor
  • Energiförlust

 
det stämmer näst intill helt & hållet på mig
nog tjatat om min sorg nu
men min blogg är lite av den vän jag önskar
ett hjärta med öron, men utan mun
var rädda om varandra
lägg er inte osams med någon
krama varandra
// Anna //
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar