usa

usa

tisdag 29 januari 2013

Kass i ryggen...

har jag varit ända sen pappa dog
alltså i ett helt år
tänkte först att det satt psykiskt & skulle gå över
men det verkar ju inte göra det
ringde vårdcentralen idag & fick en tid till läkare först nästa vecka
vill inte egentligen för jag hatar känslan av att inte bli trodd
den tycker jag att man ofta får just där
i två dagar har jag fått ta alvedon när jag slutat jobbet
för att sen vara liggandes resten av dagen
min rygg orkar inte bära upp mig
känslan av att "tappa luften" blir det i olika rörelser
sen hugger det som knivar
ja vi får väl se vad det blir för lösning
jag måste börja nånstans med min renovering av mig själv
steg ett är nu taget
bjussar på några bilder av mina kärlekar
kram på er
// Anna //
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar