usa

usa

tisdag 15 januari 2013

Saknad!

som ni säkert märkt så har jag en saknad
jag kämpar dagligen med saknaden efter pappa
vi hördes av varje dag & träffades nästan dagligen
jag har svårt vissa dagar & ställer mig ofta frågan
- hur ska jag klara av att leva med denna saknad
just idag känns det lite extra igen
hjärtat värker, ryggen värker & magen är tjock
vilken ände börjar man i liksom...puh
veckans första dagar dagar har jag jobbat klockan 07-16
jag ska villigt erkänna att heltid skulle jag inte orka någon längre tid
i morgon & fredag börjar jag 06
jag är näst intill medvetslös när väckarklockan ringer
vilket i sin tur leder till att jag inte är allt för alert på eftermiddagen
mat, dusch & hundrastning är väl vad kvällarna bjuder på
ikväll ska jag lägga mig tidigt...snart!
en helt annan sak som jag inte begriper...
varför blir min bild liten??
kan man kalla det presentationsbild kanske, den jag har högst upp
har varit stor & fin
men när jag nu bytt blir den bara liten, vilken bild jag än väljer
ja ja..lär väl få va så tills jag orkar forska vidare
inget kul i sikte..mer än Uggla i april
men jag måste nog få till något roligt före det
vardagen gör mig trött & grå i sinnet
längtar tills den dagen jag får säga & känna
- jag blomstrar!!
önskar alla det bästa
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar