usa

usa

tisdag 10 januari 2017

Julen 2016

jag börjar med att be om ursäkt
jag är en urusel bloggerska
periodare med andra ord ;)
nåväl.. jag gör ett till försök med att fisa liv i den

en uppdatering sen senaste inlägget
det har varit julafton
dagen före julafton var vi hos mamma
tillsammans med min bror och hans familj


självaste julafton firas hos oss på Sveden sen 3 år tillbaka
vi har lite knytis så alla tar med nånting till julbordet
trivs bra med att vara hemma och släkten kommer hit




första julen som jag inte ätit tills ja spruckit
när de flesta va sprickfärdiga
mådde jag bra och va redo att äta igen ;)
jag åt inte av allt på julbordet
höll mig till potatis och köttbullar
provade lite janssons frestelse

tjejerna var super lyckliga efter alla fina julklappar
vi gav dem biljetter till Disney on Ice och Frost
även jag och Ronny var såklart nöjda över klappar
vi fick bland annat en slow cocker

nog om julen
ses till nyår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar