usa

usa

tisdag 17 januari 2017

Mumier & Makaroner


pyttsan att det gick bra att tvätta
fullt med vatten på golvet igen
spolbilen har spolat utifrån idag
rörkrökaren får spola mer inifrån i morgon igen
sitter väl nåt litet kvar

minus verkar vara över för en stund
har ju sakta men säkert varit minus på vågen
PLUS ett kilo idag!!
ska inte hålla på och väga mej hela tiden
jag vet att det finns dom som har gått upp och ner
från dag ett efter operationen
att man också kommer på platåer
men som sagt har jag ju haft tur och gått neråt
ja ja ingen skada skedd
men blir lätt nojjig
allt skulle ju helst ha varit bort igår
om jag själv får bestämma ;)
idag har jag ätit panerad fisk
äpple med skal på
ja inte tillsammans då
utan vid olika tillfällen
har inte ätit panering tidigare och inte heller skal
det gick bra och jag blir glad :)
perfekt att jag jobbar nu
för då får jag prova lite olika mat varje dag
blir lätt enformigt hemma

på eftermiddagen har jag och Dundra tränat nosework

Bildresultat för nosework Bildresultat för pizzakartong
hon var så taggad
jätte kul att se
vi ska göra doftprov i februari
så nu blir det hårdträning
för er som inte vet vad det innebär
hon ska känna igen eukalyptus och markera det
man kan då använda sig av pizzakartonger
möbeltassar och hydrolat
på provet kommer det att vara 12 kartonger
Dundra ska då kunna visa mig
vilken kartong som har doften
det är en kartong av tolv som luktar
ska bli spännande att se :)

trött som bara den
så det blir tidig kväller
kram till er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar