usa

usa

tisdag 10 januari 2017

Idag!

sista helgen på jullovet tillbringades i Stockholm
det var dags för flickornas julklapp
på fredagen åkte vi mot stora staden
såg på föreställningen kl.15
middag på o´learys
tv mys på rummet på kvällen
lördagen blev det lite shopping efter frukost
tjejerna hade med egna pengar att sätta sprätt på
dom gillar att handla kläder
noga är dom också
tycker sällan lika som mamma ;)
mitt på dan blev det hemfärd
tog svängen in i Söderbärke för att köp en kamin
en bergslagskamin till den kommande stugan

vad gäller mat tycker jag det var lite svårt
jag är ju ny på detta
har inte prövat så mycket än
jag har ju ett intyg som ger mig okej att äta från barnmenyn
vissa är snälla och fixar barnportion på "vuxen menyn"
köttbullar och mos funkar
barnbuffén på o´learys va väl inte så spännande
det som funkade var hamburgare utan bröd
mjukt bröd funkar inte alls
pommes till det...
är inte det bästa men i liten mängd funkar det
vågade inte pröva nåt annat
man vill gärna va hemma när man prövar nåt nytt
man vet ju inte vad reaktionen blir
första tiden såhär efter operationen
är väl just till att lära sig själv hur man funkar
för det är som att börja om från början
vet inte alls vad min mage gillar nu eller inte

i morgon väntas en tur till Mora
första återbesöket efter op
vikt och mått och lite annat check
så på återseende

kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar