usa

usa

fredag 18 november 2016

Formsvacka!!

när någon frågar hur går det då
det går bra säger ja
det gör det väl också
men satan va drygt det är emellanåt
just nu i skrivande stund är det jätte jobbigt
vet inte hur många morötter ja knaprat idag
det är min synd i detta
jag vill ha maaaaat!!!!!
känner mig jätte slö och viljelös
vill bara dra täcket över huvudet
5 dagar kvar till operation
skräckblandad förtjusning
det är ju inte piece of cake bara det är gjort
utan då börjar ett nytt steg
men då kommer alla fall mat in i bilden igen
jävla modifast!!!

så nu har jag fått spotta ur mig lite
ska lägga mig framför tv:n
somna och hoppas på en bättre dag i morgon

har pratat med skolkuratorn idag
hon ska försöka få till en date med minstingen
hoppas vi kan få lite svar på vad som rör sig i  henne
varför hon säger att hon inte vill till skolan
vore skönt om det flöt på
är ju några år till som hon ska gå i skolan

önskar er alla en trevlig helg
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar