usa

usa

onsdag 30 november 2016

Falun & Mat

när flickorna åkt till skolan
hämtade jag Karen och vi drog till Falun
en hemlig julklapp till henne från mig
vi fick en väldigt trevlig dag här...

nej jag är inte arg
bra fruktansvärt koncentrerad ;)
vi stöpte våra egna ljus
det fanns snacks och godsaker att äta under tiden
när vi doppat klart ljusen
serverades gulaschsoppa med bröd till lunch
men jag höll mig till vatten och mina egna shakes
efter lunchen var det dags att fixa och färga ljusen
först smälts botten av
sen klipper man lös ljusen från ramen
på bilden nedan till vänster är manicken som fixar botten
smälter av lite sen räfflar man
höger bild visar färgerna som fanns
 
resultatet av dagen ser ni nedan
två glada kvinnor
det enda som var minus idag
var att min rygg inte orkade med
energin är inte tillbaka riktigt än
men det var en super dag trots det

vad gäller junior så åkte hon hem tidigare från skolan idag
hon klagade på halsont
meeen tyvärr tror jag vi blev lurade
så i morgon får hon allt gå till skolan
jag sliter mitt hår
detta tar fruktansvärt hår på mig
det påverkar hela familjen

mor hade varit så snäll och tagit hand om hundarna idag
hämtat Elwira i skolan
bjöd oss alla på middag
jag testade fisk och potatis mosat idag
guuud va gott och bra gick det också
fantastiskt!!!
idag är det en vecka sen operation
- 15 på vågen sen starten på resan
har tyvärr inte mätt mig än
ska göra det så man ser skillnaden

men nu är det slut för idag
luften har gått ur mig
kram och god natt
// Anna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar