usa

usa

tisdag 22 november 2016

Dagen före den stora dagen!

ja nu är det nära
dagen som jag väntat på i två år står nu för dörren
tror jag är ganska lugn faktiskt
sämre med junior
hon har haft det jätte jobbigt och är orolig över mig
idag exploderade vulkanen i skolan
jag åkte och hämtade hem henne
-mamma...det känns som hjärtat ska explodera och jag kan inte sluta va arg
stackars liten...
det är inte lätt att ha stora känslor i en liten kropp
skolkuratorn ska träffa Maja
jag hoppas av hela mitt hjärta att hon lättar på sitt hjärta då
kanske att vi kan få ett litet svar på vad som tynger henne
jag vet att mycket beror på mig
mina senaste 5 år har inte varit de bästa
vilket i sin tur avspeglar sig på familjen
men jag hoppas vändningen är på väg
att vi får svar och verktyg till att hantera situationen
förändringens tid är nu här

slussat iväg hundarna till mormor
barnen till farmor och farfar
Ronny har jour så vi måste gardera oss
för i morgon blir jag upphämtad i ottan av svärfar
07.30 ska jag vara i Mora

känner mig lugn
men lite nedstämd och ledsen över allting
pappa skulle fyllt 62 år idag
det är ju ingen ålder
jag tror att jag fortfarande är arg och har svårt att acceptera att det blev såhär
även om vi alla vet att vi ska dö
den ständiga fråga i min skalle är
-hur hade mitt liv sett ut om han levt?
varför plågar ja mig själv med det när jag ändå vet att jag inte får svar
acceptans är nog det svåraste för mig
acceptera att Anna är förändrad
försök se till vad du har här och nu
och framförallt att allt är bra nog som det är

var rädda om varandra
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar