usa

usa

söndag 27 november 2016

Dålig aptit!

jag som alltid älskat att äta
jag som längtade tills pulverdieten va över
som då skulle få äta mat
ja jag måste äta flytande första veckan dock
har helt plötsligt ingen aptit
olika dofter får mig att må illa
minsta lilla sött är jätte otäckt
har dessutom jätte svårt att få i mig tillräckligt med vatten
vilket i sin tur gör det trögt att få gå på toa
har druckit lite vätskeersättning idag
hoppas få snurr på det hela

plåstren eller bandagen som jag har på magen
ska gå att duscha med
pyttsan heller...3 av 6 blöta
ringde 1177 för att säkerkolla att jag själv kunde fixa nytt
10 minuters väntan och när jag hade plats 2 i kön kopplades jag bort
ringa igen...10 nya minuters väntan
okej att fixa det själv tills det blir måndag
raggade nya kompresser från grannar och vänner

dagarnas som gått efter operationen har varit lugna
jag orkar inte så mycket
har fixat fram lite advents grejer idag
ryggen känns svag vilket gör att jag inte orkar stå och sitta för länge

annars är jag nöjd med livet ;)
våra amerikanska vänner är här några veckor
skulle vilja ha dom här jämt
fast det kanske är bra att längta emellanåt
har en överraskning till Karen
den avslöjar jag efter onsdag
i morgon blir det att ringa distriktan
hoppas på att få nya förband

var rädda om varandra
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar