usa

usa

torsdag 30 januari 2014

Vattengympat!

har varit på vattengympa igen
köpte mig ett kort på 10 gånger så nu är det bara att fortsätta
idag hade jag inget sällskap med mig
men det gör mig ingenting
igår & idag har jag jobbat
flickorna har varit med mormor
när jag slutat jobbet båda dagarna har jag fått mat hos mor
förstå vilket vardagslyx
vad skulle jag göra utan min mamma
hon ställer ALLTID upp på mig & min familj
kärlek till dig mamma
 


tittade igenom gamla målarböcker & ritblock
sånt som funnits hos farmor
som jag & min bror (mest jag) målat i när vi varit med farmor
barndom, minnen, nostalgi
det är kul att se
men jag blir lätt sentimental innombords när jag ser sånt
det jag tänker är ofta:
den tiden fanns det liv...
vi var en familj...
mamma & pappa...
nu låter det ju knäppt
för det där pågår ju nu...
jag har en familj
jag har en mamma
men ingen pappa...det är fruktansvärt ledsamt
saknar honom så...varje dag
vilket gör att när jag hittar gamla saker
blir jag ledsen...men ändå glad
dubbla känslor mest hela tiden ;)
veckans sista arbetsdag för mig är i morgon
lite planeringstid
sen väntas en aromabehandling på eftermiddagen
underbart skönt är det
mannen ska troligvis jobba på lördag också
skulle visst snöa då
längtar till våren...
lediga helger tillsammans hela familjen
dags att krypa till kojs
önskar er en fin helg
 
kRaM KrAm
... 
                                                                                                                                                                     
                                 /Users/Micke/Desktop/kronblom_431628a.jpg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar