usa

usa

fredag 10 januari 2014

Nu är glada julen slut...

åååj va trött jag kände mig i morse
vi gjorde oss redo
sen körde vi Elwira till skolan
handlade lite ingredienser till köttgryta
som jag sen gjorde när vi kom hem igen
började ta bort julen lite
hann inte allt, får fortsätta i morgon kanske
jag brukar normalt tröttna väldigt fort på julen
städa bort den så fort julafton varit nästan ;)
men jag har lärt mig nåt nytt
att njuta när tillfälle ges
bara vara...här & nu
jag valde att ta vara på ledigheten
genom att bara vara med familjen
inte göra mer än nödvändigt
stolt att jag kommit en bit på väg
julen har varit ovanligt mysig
men vilket ljus det blir när man tar bort julen
känns fräscht liksom
det lutar åt att mannen måste jobba i morgon
baksidan med eget företag & jour verksamhet
många timmar blir det
vi får se vad morgondagen bjuder på
vi fångar den när den kommer
 
fin helg till er
kram Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar