usa

usa

söndag 5 december 2010

vill bara blunda...

vakna till igen & kunna säga:
-usch vilken mardröm
men tyvärr så är sanningen bitter
jag tycker så mycket om "moster"
så jag känner så starkt för & med henne i denna situation
plågar mig själv med att läsa artiklar i tidningar &
läsa på facebook om olyckan
kan inte förstå???
så jäkla fin kille på alla sätt & vis
hans liv hade ju bara börjat
varför sluta då???
blir inte klok på detta
tänk att få ta farväl av sitt barn i en sjukhussäng
kall & blek
veta att barnet aldrig mer kommer hem
jag skulle nog vänta ihjäl mig
ja finner inte ord
men jag har tusentals funderingar i skallen
är en riktig grubblare
hur som helst så skulle jag & min familj ha en mysig eftermiddag tillsammans
det sprack
Ronny blev utringd på plogning
precis när vi parkerat bilen & skulle gå in på julbasaren
han fick återvända hem & åka & jobba han då
jag & tjejerna fick en mysig eftermiddag med farmor & farfar istället då
korv & festis
lotter som gav tre vinster
tomten kom & delade ut godis till barnen
fika hemma hos farmor & farfar innan vi styrde kosan mot sveden
stoppa barnen i säng
tänkte kolla på Beck
men ja blir så kissnödig av att se på de när jag är själv
så det blev lite blogg uppdatering istället
Elwira va stöddig innan tomten kom
skulle berätta hur olydig hon brukar vara osv
men när han väl kom så vågade hon inte gå fram en gång
när man tror att den så kallade 3 års trotsen håller på att bli bättre
tycker ja att det accelererar & bara blir värre
hon provocerar mig dagligen
är fruktansvärt ego
men det är oftast bara hemma
är vi ute bland folk & på dagis (tror jag) sköter hon sig utmärkt
det är väl suveränt
är ju bra att ta det värsta hemma så man törs va bland folk sen
hon säger emot på ALLT jag säger
ska alltid göra tvärtemot
det tänjer på tålamodet mer än en gång per dag
sen har vi ju då lillasyster
som verkar bli strået vassare på vilja & humör
längtar redan till tonåren...NOT...
blir säkert helt underbart när dom är kring 13-14 år skulle ja tro
för er som inte vet så är det bara 2 år & 5 månader mellan tjejerna
något mer syskon har vi inte tänkt...tror vi
nej..inte som det känns nu
lääängtar verkligen att få sova ostört en hel natt
helst flera nätter i rad
därför måste jag nu avrunda här
blir ju inte bättre sömn av att man fastnar vid datorn sena kvällar
god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar