usa

usa

fredag 3 december 2010

va fan är meningen me det här???

kan nästan inte svälja
känns som att jag inte får nog med luft
det värker i hjärtat
VARFÖR???
min sambos kusin omkom i en bilolycka idag
endast 18 år gammal blev han
det sägs ju att allt har en mening
då undrar jag vad meningen med detta var
fy tusan vad jag lider med med föräldrar släkt & vänner
kommer man någonsin "över" att förlora sitt barn
det sitter en påse i våran garderob
arbetskläder som växts ur
dom skulle använts av kusinen när han mecka med sina folkrace bilar
påsen hann aldrig fram
usch va fort ett liv kan slockna
vill inte tro att detta är sant
önskar ibland att jag va ett litet barn
enkla lösningar på problem
Elwira sa: Nu kan "B" ta hand om "J" uppe i himlen,
men får dom någon kvälls macka där då?
det rör sig även i små huvuden
nej usch va jag är ledsen
finner inga fler ord
Over And Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar