usa

usa

lördag 4 december 2010

tänt ljus

jag & Ronny lämnade flickorna hos min mor & far
åkte till Malung till olycksplatsen
tände ett ljus för Jens & hans kompis
lämnade en liten tomte på platsen också
jätte mycke fina ljus & blommor
grät en skvätt & for hemåt igen
är sååå glad att vi gjorde det
för det släppte lite i halsen, inte fullt lika mycke andnöd
tror det är viktigt att släppa fram känslorna när man sörjer
är nog viktigt att visa alla sina känslor alltid
men det känns helt overkligt
kan inte fatta att han är borta
det värker i hjärtat, ja i hela kroppen
jag personligen hade väl ingen nära kontakt med just honom
är väl närmare hans mamma, min sambos moster alltså
men han fanns ju oftast med när vi brukade hälsa på då & då
ja känner så mycket med min sambos moster just nu
alla andra som va Jens nära också såklart
hoppas att han får vila i frid
kvällen avslutas nu med mys till
"Så mycket bättre" på 4:an
i morrn ska vi gå på julbasar här i byn
önskar alla lycka & välmående

2 kommentarer:

  1. Anna, det var nog väldigt bra att du följde Ronny till olycksplatsen. Jag tror att det är vikigt för att förstå vad som hänt och för att inte vara rädd för att passera där i framtiden.
    Ta hand om er!!!

    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Tack Inger! Ja,jag är så glad att vi gjorde det. Lättade en aning i bröstet. Nästa steg är nu att träffa "moster", vilket jag hoppas att blir snart. Man vill bara krama om o släppa ut all sorg!

    SvaraRadera