usa

usa

torsdag 30 december 2010

Änglagård - Tredje gången gillt

den såg jag & min sambo igår
vi började med middag på Tzatziki
grekisk restaurang bredvid bion
jätte gott
sen såg vi filmen som var bra
såg även några trailers på kommande filmer
som vi ska se framöver
man behöver göra något sånt här ibland
i den intensiva småbarns perioden
så man kommer ihåg vem det va man blev kär i en gång i tiden ;)
annars är hela familjen snoriga & jag själv känner mig allmänt slö
det var en så hektisk julvecka som tog all min kraft
så nu framöver ska jag bara försöka vara
göra det jag tycker är kul
nya året är tänkt att vi ska fira med barnens kusiner med familj
skönt att gå bort & sätta sig till dukat bord
det tackar man inte nej till
pappa ringde & bjöd på mat idag
det är också guld värt
älskar att känna mig bortskämd ibland :)
hoppas att snön väntar tills efter helgen
så vi får vara tillsammans
fira nyår & Ronnys födelsedag
sen får det snöa hur mycke det vill
Gott Nytt Slut & Gott Nytt År önskar jag ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar