usa

usa

tisdag 1 juni 2010

Hm...

upptäckte just att stilen på min text inte är som jag vill
när jag ska redigera så ser inget konstigt ut
tekniken & jag kommer inte alltid överens
idag fick Elwira en födelsedags present
bara en månad försenad då
tycker att det är dåligt att personen i fråga inte ens kunde ta sig tid att komma
hem till oss personligen & gratta Elwira
skickar det istället med farfar när han hämtar på dagis
det kallar jag INTE för riktig vänskap
känns mer som att den där presenten varit ett besvär
skönt att lämna ifrån sig den bara
ja ja...det är upp till var & en hur man ser på vänskap
jag vet nu hur den här relationen ska se ut alla fall.
har målat klart i lekstugan idag
så nu ska fixas lite gardiner & pynt
har bokfört idag & min hjärna blir helt urblåst efter det
mycke siffror blir de :/
i helgen ska jag till IKEA med en kompis, det ser jag fram emot
måste kolla deras sida i förväg ifall det kan tänkas att jag behöver några bra-att-ha-saker
nya nöjet i detta hus just nu är att jag skriver blogg
& min sambo läser den vid ett annat tillfälle :)
god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar