usa

usa

onsdag 16 juni 2010

mycket har hänt sen sist

jag har bland annat fixat linser igen
varit till frissan & fixat burret
tog av det långa som jag sparat ett tag
sitter ju ändå bara i en tofs
BORDE kolla till mina fötter
dom har inte så hög prioritet som dom borde
det börjar värka lite här & där
eftersom jag "kanske" "borde" "ska" göra något åt min vikt
är det inte bra om det värker när man ska motionera
gjorde Närsjö runt även denna onsdag
tillsammans med Veronica & Inger
helt barnfria, vilket gjorde att jag orkade cykla upp för ALLA backar
när vi stod still & ringade in våra bingo nummer
gjorde sig en älg sedd en liten bit bort
börjar bli riktigt safari när man gör rundan :)
Maja har problem med magen
det är stopp & går tungt för henne
det knölas & hon kan ge av illtjut om natten
hjärtat håller på att stanna varje gång hon skriker
i morgon blir det lite "kusin-lek" på fm
em tänkte jag att mina barn ska posera framför kameran
ska åka till min morbror & fota mina juveler
på tal om bantning
verkar vara något jag kommer att få göra hela mitt liv
är nog en så kallad jojo-bantare
måste komma på en lösning nu för att komma i form
tappa lite onödigt fett
men jag har såååå dålig karaktär om jag inte är bestämd till 100
finns godsakerna så kan jag inte motstå
jag skulle nog behöva komma bort
typ åka på "hälsoresa" om ni förstår vad jag menar
jag behöver nån som pushar & drar i mig för att få resultat
ja ja...jag får sova på saken få se om jag finner en bra lösning
natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar