usa

usa

måndag 7 juni 2010

måndag hela dagen

idag har Elwira varit hemma från dagis, har bytt dag denna vecka
jag har lagat lite mat
haft en av Ronnys mostrar på besök
bakat en morotskaka
klippt gräset
duschat
käkat kvällsmacka med mor & far
en händelserik dag när jag börjar skriva ner det
innan tyckte jag att jag inte gjort någonting
gårdagen tillbringade jag i Karlstad med Maria & Alfred
vi va på Bergvik Köpcentrum & Ikea
Maja har trängt på flera gånger idag men det har inte kommit något
har varit två jätta jobbiga nätter innan
undrar om det beror på magen kanske
nog är det bäst när barnen äter bra & har snurr på magen
på onsdag är det dags för skolavslutning
min gudflicka Tiffani får sommarlov
på torsdag blir det ett besök hos mvc för cellprov
inte så kul, men det är ju bra att kolla
kompenserar det med optikern på fredag
ska beställa nya linser
veckan därpå ska jag klippa mig, det känns bra
hör nu från sovrummet att "knölet" verkar vara igång
bäst att dra sig tillbaka då & passa på att slumra emellan kanske
må så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar