usa

usa

söndag 16 september 2012

Söndag idag!

började med att sova lite för länge
jag vill ju hinna så himla mycket på en dag
tycker att tiden inte räcker till
blir arg på mig själv när jag då sover bort lite av tiden
men men...
hä blev full bra ändå idag
trädgårdsfix & besök av fasters gull har dagen bestått av
 
söndag kväll...kalle har passerat i tv rutan
mycket bra musik tycker jag
jag är väldigt känslig för musik nu mer
får hålla tillbaka gråten flera gånger...drygt
måndag i morgon & jag ska jobba
tillbaka till en klassiskt svenssonliv kanske
jobb måndag till fredag
vilket lyx
vi kan ha fredagsmys tillsammans igen hela familjen
helgen tillsammans = underbart
min trettioandra födelsedag infinner sig nästa helg
kanske får inventera frysen
eventuellt fixa något bakverk också
önskar alla en trevlig måndag
I wish I was here...
 
 
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar