usa

usa

torsdag 20 september 2012

betongluva..

har haft betongluva i flera dagar
inte riktigt huvudvärk
men spänningar & rung skalle
antingen beror det på blixtarna jag såg på himlen ikväll
eller så beror det på att jag hållt emot tårarna i flera kvällar
det ger spänningar att hålla emot
är det så här mitt liv ska vara nu?!
ska jag leva med att alltid ha ont i hjärtat?!
känslan kan liknas med stop i halsen
känns kvävande
det kryper på till kvällarna när mörkret lägger sig
tvi...säger jag bara
i morgon ska jag & flickorna infinna oss på varglyan 07.00
5 års kalas för Elwira i helgen
present ska inhandlas i morgon efter jobbet
man är rätt slö i skallen efter en dag med många barn
jag kan tycka att det är full rulle på mina barn ibland
tänk då att vara med ett tiotal av den valören
då är man gärna utomhus
där är det högt i tak & mycket syre
älskar annars att arbeta med barn
barn är spontana & fulla av liv
dom pratar direkt från hjärtat
trevligt att ha arbetskollegor också
man kan bolla ideér mellan varandra
när jag drev cafét hängde ALLT bara på mig
det blir betungande i längden
men nu är det ett avslutat kapitel
ett nytt är påbörjat
önskar alla en trevlig helg nu
känns som att det inte blir något inlägg i morgon ;)
kram på er där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar