usa

usa

måndag 17 september 2012

Måndag idag då!

första arbetsdagen gjord på ny gamla arbetsplatsen
känns bra att vara tillbaka för en stund
lite ringrostig eftersom jag inte har koll på rutiner och så
men det löser sig med tiden
mat och en kvällsrunda med bilen blev det efter jobbet
jobb hela dagen i morgon
personalmöte på kvällen
sitter även denna kväll och sväljer undan lite gråt
det måste vara kvällsmörkret som gör allt sämre
usch vad jag är ledsen innanför min fasad
men det är väl bara att kämpa på antar jag
har väl inte så mycket att välja på
är ju inte den typen som lägger mig ner i första taget
så nu måste jag kämpa på
älskade pappa...
det känns som att jag är i en dålig film
väntar & väntar på att det ska bli ett lyckligt slut
men i den här filmen finns inget lyckligt slut
jag kan verkligen inte fatta att han aldrig mer kommer tillbaka
hans nummer står kvar i min telefon
kan inte radera det
dina ögon kan tindra
dina läppar kan le
men sorgen i ditt hjärta kan ingen se
 
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar