usa

usa

tisdag 18 september 2012

Ledsen gubbe idag med...

en gång i tiden var jag aktiv inom idrott
jag spelade fotboll och hade en jätte bra tränare
han var lugn & snäll & alla till mötes
han har nu lämnat moder jord endast 50 år
tänker främst på hans anhöriga, hans barn
dom har en tung tid till mötes
jag fattar inte vad som händer
alldeles för unga människor försvinner allt för tidigt
jag fyller 32 år på söndag
har jag förbrukat halva min livstid då tro?!
fånga dagen
det är det enda jag kan försöka leva efter
inte alltid lätt, men värt att fundera på mer än en gång
lång arbetsdag idag
först jobb till 16 på varglyan
16.30 bar det av på möte i vansbro & åter i byn 19.30
för er som inte vet så handlar inte "dagis" bara om "barnpassning"
det heter för det första förskola nu mer
man har en läroplan att följa
ALLT ska göras på ett pedagogiskt sätt & dokumenteras
så det är så mycket mer än att bara ta hand om barnen
tycker alla "fröknar" gör ett fantastiskt jobb som tar så väl hand om våra barn
vi har det väldigt bra som har den här förmånen
nu är det tack & god natt
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar