usa

usa

måndag 10 februari 2014

Välkommen veckans första dag!

vaknar & känner mig mörbultad i käke & ansikte
har bettskena om natten för tandgnissling
vissa nätter tar jag i som satan & biter ihop
vaknar då med värk i käke & huvudvärk
frukoststök som vanligt
körde Elwira till skolan
hämtade A & gymnyckel
Maja hade packat egen väska med vatten & mandarin
ritblock & pennor
fick hjälp av min skånske vän på gymmet
idag tränades rygg med tre olika övningar
jag avskutade med en snabb promenad i 15 min
för att få en pulshöjning
hem & duscha & käka lunch
sen tog jag & Maja oss en tupplur...skönt!
mötte Elwira vid bussen
sen var det dags att förbereda middag
lite handling på shell
mannen kom hem till dukat bord
 stekt potatis, sås, köttfärslimpa & rostade rotfrukter
han tog en snabbdusch
sen drog han på jobb igen
jobb verkar va det som gäller nu mer
aningens irriterad känner jag mig
tog hand om disk & plockade ihop
förberedde allt inför morgondagens skola,dagis & jobb
gjorde kväll med flickorna
innan jag dök ner i tv soffan
familjen annorlunda
skulle inte vara något för mig att leva så ;)
 
kram på er
//Anna//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
stade rotfrukter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar