usa

usa

söndag 2 februari 2014

Söndag!

mannen sov nere eftersom han skulle upp & jobba
sjunde arbetsdagen för honom denna vecka
törs inte ens tänka på antalet timmar
Maja va lite arg vid tretiden på natten
fråga mig inte vad som var fel
06.30 ropades det fääääärdig från toaletten
sånt ger mig lite huvudvärk :/
när jag försökt få liv i min trötta skalle käkade vi frukost
när mannen kom hem åkte vi till Björbo
flickorna skulle testa skrillorna
när vi fått på alla detaljer så va dom ut på isen några sekunder
sen kom båda två på att dom inte vågade
det var ju lite andra människor där så dom blev blyga
vi tittade på Oliver som for fram över isen
den killen är helt orädd
det blev grillkorv & pommes hemma hos Oliver sen
innan vi for hem bjöd han flickorna på en åktur
han körde sin lilla fyrhjuling & flickorna satt i pulka efter
gissa om dom skrattade
hem & firade svärmor som har födelsedag idag
hem & lagade pasta carbonara
kors i taket så åt hela familjen utan större klagomål
det brukar klagas för det mesta på maten
vilket jag tycker är jätte jobbigt
idag har jag också fixat träningskort igen
så i morgon får Maja följa mig & gymma lite
 
kram på er
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar