usa

usa

onsdag 12 februari 2014

Blyben!

Elwira vaknar som vanligt 10 min före min klocka
oavsett vad klockan är ställd på
upp & hoppa
Elwira har full fart direkt
Maja är mer lik mig & vill ta det lungt på morgonen
man vänjer väl sig lagomt tills dom är tonåringar
& vi får dra dom ur sängen ;)
barnen kördes till varglyan till frukost
jag drog iväg till jobbet
har idag fortsatt med kompis-solen & alla hjärtansdags-hjärtat
fixat lite med bilrummet
hastade hem & hämtade flickorna
vidare till Carros Nice N crazy
där vi fixade frillan alla tre
hem & kastade i mig lite mat
vidare till gymmet med D
så just för tillfället känns det som att jag har bly i benen
både jobbig & skön känsla
efter själva styrkepasset som idag koncentrerades på benen
tog jag ett 20 min långt roddpass
upp med flås & ännu mera ben
duschen var skön när jag kom hem
Mia på Grötö rullar på tv:n
bäst att lägga sig snart
fullspeckad dag i morgon med
jobb, samtal & vattengympa
 
ta hand om varandra
försök att göra någon glad i morgon
det tänker jag göra ;)
 
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar