usa

usa

söndag 16 februari 2014

Söndag!

Maja kommer in till mig 06.30 & undrar vad klockan är
somna om säger jag
vilket önsketänkande :) :)
dom busar skrattar & skriker inne i sitt rum
jag drar mig lite ändå & vi går inte ner förrän 08
mannen han har ju åkt & jobbat för längesen
frukost & sen vile flickorna ut & leka
jag passade på att dammsuga & torka golv
skriva ut boardingpass, jippiiii
det närmar sig & jag har lite pirr i magen
fixat med en massa som bör vara klart innan jag sticker hemifrån
borde börja packa lite
ska nog ta & se över det ikväll
i morgon väntas träning
på tisdag blir det Mora & ögon med Maja
kvällsmöte på jobbet
jobb på onsdag
sen far jag & tjejerna :)

önskar er en fortsatt trevlig helg & en fin vecka
kram Anna

2 kommentarer:

  1. Jag ville bara önska er en fin resa med sol, bad och trevligt umgänge ...
    kram Inger










    SvaraRadera