usa

usa

tisdag 1 maj 2012

Dina ögon kan tindra...

...dina läppar kan le
men sorgen i ditt hjärta kan ingen se.
hur ska jag orka?!
ibland känns det som att ingen förstår
tror verkligen inte att pappa ville mig så här illa som jag känner nu
jag har ont både inuti & utanpå
lördagen va jag & min man på 30 års kalas
det var inte igår som vi gjorde nåt tillsammans
det var trevligt
dom som spelade live sjöng Lalehs låt
Some die young
vilket gjorde att jag blev väldigt ledsen & hade svårt att tänka lycka
och min mage blev inte nöjd över alkoholen
kändes som det började brinna i magen
är fortfarande inte bra
vet inte vad som hände egentligen
måste avboka min tid hos naprapaten i morrn som det känns
kan inte gå dit för ryggen när magsmärtorna är värst
igår var det sista april
min kusin med dotter kom till oss
grillade, kollade brasa & raketer, sov över
dagen idag har bestått av kalas från kl 10 till 19.30
vår största fina tjej har haft sin femte födelsedag
helt otroligt vad tiden går
underbart väder hela dagen
trots en bra dag känner jag mig helt usel som mamma & person
nu är det så där att jag bara skulle kunna sätta stängt på café dörren
men det går ju inte det heller
får hoppas på lite batteriladdning i morrn
ta hand om varandra
KRAM

2 kommentarer:

  1. Helene Isaksson2 maj 2012 kl. 06:55

    Kram!! Säger som mormor alltid sa - efter regn kommer solsken, du ska se att det kommer att kännas lättare så småningom även om sorgen så klart alltid kommer att finnas där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helene! Just nu känns det bara som ett evigt regn utan ände... men vi får låta tiden gå o försöka lära oss att leva med sorgen! Kram

      Radera