usa

usa

torsdag 24 maj 2012

trött & sliten...

vaknade med huvudvärk & kände mig svag
såna dagar önskar man bara att man fick vända sig om & sova igen
behövs inte mycket motgång
förrän det blir ett världsligt problem just nu
som idag..
sex personer som är jätte nöjda med café mm
en person som hade massa åsikter som inte föll mig i smaken
gissa vem eller vilka som fångade min tankeverksamhet
för resten av dagen?!
helt riktigt..
den ensamma personen med dålig energi vann min uppmärksamhet
konstigt hur man fungerar
när dagen va slut på jobbet skulle jag skynda till dagis
förskolans dag idag
med underhållning för oss föräldrar
jag kom lagomt tills det va slut
Milou kom till oss
mor fick lov att följa med mormor till akuten
hon hade satt sig på en gammal stol ute & ramlat
skurit upp benet & armen
fick lov att fälla några tårar
som sagt...jag står inte pall för mycket nu inte
försökte tänka idag på om det fanns något jag verkligen vill
något som verkligen skulle kunna göra mig på bra humör
men jag lyckades inte hitta på något
är så jävla trött på att va sur & gnällig
men kan liksom inte bara sluta heller
lägger mig & drömmer om en ny dag med nya möjligheter
god natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar