usa

usa

onsdag 30 maj 2012

tio över sju

drog denna lilla skönhet igång den vassaste stämma av alla

hon har röstresurser denna lilla dam
vi andra fick med andra ord ett väldigt snabbt uppvaknande
vilket är något jag har lite svårt för
men det gick relativt bra ändå för mig
sämre för Maja som fortsatte morgonen igenom med den höga stämman
vad som var fel vet vi inte
lämnade barnen på dagis
jobbade en liten stund
stannade till vid mor när magen kurrade
torsk & potatis till lunch
hann inte med så mycket mer innan barnen ska hämtas igen
jag grubblar så jag blir gråhårig
vet inte hur min framtid ska se ut
ser inte så långt fram
vilket känns som ett problem
olika beslut för olika saker med sig
pust stånk & stön
är trött på mig själv
var är Anna??
vem har rövat bort henne??
jo.. sorgen...
hur fan kan man bli så slut i huvudet p g a det
jag funkar ju inte längre känns det som
med bröllop & utlandsresa i sikte har jag 2 saker att längta till alla fall
utmaningen inför det är att hitta fina sandaler eller skor
inte så lätt eftersom denna stora blomma har strl 44 på bladen
wish me good luck :)
plikten kallar
ha en bra dag alla
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar