usa

usa

onsdag 25 april 2012

Avslutning på barngympan!

kan verka simpelt att ha hand om barngympan
för mig har det varit ett måste
vilket har gjort att det varit lite jobbigt eftersom jag inte tål nån press just nu
det hade aldrig funkat om det inte varit för min bästa kompanjon
hon har pushat mig framåt & varit förstående
vi tar nu ett brejk för att eventuellt ta upp lite utelek om några veckor
tänker ofta på hur jag känner mig förändrad
jag tål ingen motgång eller motvind alls
jag är så trött på att må så dåligt
som jag stundvis gör
både i hjärta & i själ
för att inte tala om min onda kropp
tycker jag har ont både här & där
känner mig "klen"
hur ska jag orka?!
just nu tycker jag inte att det finns något att se fram emot
måste försöka ta tag i detta
att det finns lite roliga saker att se fram emot
så man orkar framåt
i morgon väntar arbetsdag igen
ha det så gott alla
KRAM

1 kommentar:

  1. Inte ska jag ha tack för det! Du har ju tagit dig till hallen! Starkt! Glöm inte det! Kram!

    SvaraRadera