usa

usa

fredag 13 april 2012

en vän sa...

...du ser piggare ut
sen skriver du inte i bloggen lika ofta längre
sant...
när jag mår dåligt behöver ja skriva & älta
det är längre mellan tårarna nu
jag har lite mer luft i mina lungor
känner mig inte fullt så kvävd
det är väl det den närmaste tiden ska handla om
att lära sig att leva utan min älskade pappa & även kunna andas
men nu har jag fullt upp med att oroa mig i min mammas hälsa istället
vardagen har nu kommit ikapp henne
önskar verkligen att hon hittar sig själv igen
den vilsenhet jag möts av när jag ser henne gör mig ledsen
men vi får låta det ta lite längre tid
nu törs jag alla fall se lite framåt
för ett tag sen vågade jag inte tänka på nästa dag ens
nu har jag tagit mig igenom påskhelgen
som innebar mycket gäster, turister & 1 års jubileum på café
nästa är vårmarknaden den 21/4
det tror jag kan bli riktigt bra
är några intressanta säljare med, med varierande saker
hur som helst så tror jag det kommer att bli bra
har köpt en konditorikyl till café
skulle helst vilja hinna få in den innan vårmarknaden
tiden räcker inte alltid till så vi får se
kryper nu till kojs & hoppas på en bra morgondag
kram till folket

1 kommentar: