usa

usa

tisdag 24 april 2012

Åh hjälp...

...va jag har ont i ryggen
har varit till en naprapat idag
det var ingen njutning direkt
nu efteråt har jag nog till och med ondare än innan
förhoppningsvis ska det väl bli bättre
ett nytt besök nästa vecka igen
en gammal skada i bäckenet som spökar fortfarande
hämtade flickorna på dagis
vi åkte till min mor
flickorna har varit riktigt jobbiga ett tag nu
jag orkar inte riktigt med just nu vilket sätter spår
"ge upp" känslan gör sig påmind om och om igen
jag & mamma tänkte en vända på om vi skulle ta flickorna med oss
på en resa till varmare breddgrader
för att ladda lite ny energi
men jag vet inte om det skulle funka
får nog bli i september när mannen också kan vara med
i morgon ska frissan fixas
30 års kalas väntas till helgen
kan jag & min man behöva
en stund för oss själva tillsammans med trevliga människor
läser genom det jag just skrivit
ser massa negativt
låter som jag inte tycker om mina barn
men så är det ju inte
det är ju det bästa jag har
vad skulle jag vara utan mina flickor
men det är min livshändelse som gör mig så negativ & nere
vi lär väl ta oss ur detta tids nog också
ta hand om varandra
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar