usa

usa

söndag 1 april 2012

veckan som gått..

har varit lite snorigt hos mina familjemedlemmar
själv har jag klarat mig...än då
måndag eftermiddag fick Elwira följa med farmor & farfar till kupolen
gissa om hon va lycklig
jag, Maja & Milou gick & tände ljus vid graven
hälsade på Ronny i garaget & sen hemåt
Milou blev så trött i benen så vi fick gå såååå sakta hem
stackarn...men han blir ju 14 år i april
då får man va trött i benen ibland
Elwira visade stolt upp sina inköp när hon kom hem
en bikini...hon & jag längtar efter sol & bad
tisdag fick Maja en heldag med mormor
jag, Elwira & en vän åkte till Karlstad & shoppade
på både Ikea & lite i köpcentret
onsdag va hemmadagen hela veckan
lagade mat, tvättade & städade
veckans höjdpunkt för barnen - barngympan!
efter den åkte jag & jobbade några timmar
tråkigt att jobba på kvällen men de va nödvändigt
torsdag var arbetsdag på café igen
en säljare besökte mig på morgonen
fredag lyckades jag baka 3 olika sorters bakverk
man blir ofta avbruten när man börjar med något
lördag började med lite turister
det va lugnt mitt på dagen för att sen välla in människor på eftermiddagen
söndag idag - sista arbetsdagen denna vecka
börjar med en riktig nyhet
min bäste vän har blivit pappa i natt
<3 önskar dom all lycka i världen <3
möte direkt vid öppning idag, spännande & se om det blir fullt hus
veckan som kommer är tänkt för hemmamys hela måndagen
med avbrott för en språkbedömning på Maja
tisdag & onsdag måste bestå av jobb
planering & förberedning inför 1 års jubileumet på café den 9/4
vårmarknad den 21/4
ha en bra dag alla goda människor
<3 saknar dig pappa, varje minut <3
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar