usa

usa

söndag 4 mars 2012

olycklig...

fy rutti va ledsen jag är
för en stund sen tyckte jag att jag fått lite grepp om situationen
men nu är det nattsvart igen
jag hatar att gråta
jag grät så mycket innan jag öppnade café idag
tänkte nästan låta bli att öppna
jag står inte ut men vet ändå inte vad jag ska göra
om man ändå hade något konkret som man visste att skulle göra gott
men det känns inte som det finns någonting just nu
jag hatar att känna så här
jag kan bara inte acceptera situationen
dagen har rullat på sakta men säkert
den avslutas som vanligt hemma i soffan
mamma kom hem från kläppen
tittade på Så ska det låta med oss
ledigt i morrn, behövs just nu
vill inte känna nå typ av ansvar
ha det gott alla goda människor
// KrAm //

1 kommentar:

  1. anna, du behöver prata med någon om dina tankar och känslor. Det är viktigt att du får hjälp ...

    kram Inger

    SvaraRadera