usa

usa

tisdag 20 mars 2012

Ändrade planer!

igår fick jag hämta flickorna efter en halvtimme på dagis
Maja hade feber
tänkte ta tempen innan vi åkte
men hon är alltid varm på morgonen med pjamasen på
så jag tänkte att det va så då med
men jag borde gått på min första känsla
hur som helst så fick jag försöka tänka om
blev ingen lunch alla fall
men Borlänge resan fick lov att bli av
stackars barn med "egen företagare föräldrar"
ingen barnvakt
så det blev en snabb tur dit ändå
Maja va rätt pigg ändå & jag tror hon tyckte det va mysigt me filt i bilen
hoppas att vi slipper influensan
är aningens krångligt att va hemma med sjukt barn
eller om man blir sjuk själv
när vi båda har egna företag som behöver alla kronor vi kan få
men barnen & hälsan går såklart först
vi får ta en dag i taget
idag har vi haft en mysig hemma dag
firat världens bästa svägerska på eftermiddagen
fasters gullunge va det full fart på också
inte still många sekunder han inte
älskar mina nära & kära
kram & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar