usa

usa

onsdag 27 november 2013

Uppdatering!

är gråtmild & orolig
där emellan försöker jag njuta & ha roligt
årsdagen närmar sig
kanske är det de som gör mig ostabil
men dagen i dag startade jätte bra
trots att jag vaknade med nack ont
lämnade barnen till skola & dagis
sen tog jag en promenad med grannen
ner till valnäset & fram till Hjulbäcksviken
väl hemma igen blev jag bjuden på tidig lunch
morotssoppa, hembakat bröd & kaffe
 
 
efter det åkte jag till frissan
gjorde en större förändring den här gången ;)
från ljus till mörk

 
mamma hade hämtat flickorna på respektive ställen
så jag åkte dit efter frissan
hade sån himla tur så maten stod på bordet där också
en dag där jag bara behövde flyta med
det var skönt
i morgon väntas klappköp
diverse möten för min egen del
besiktning på bilen
 
lördag väntas dop & fest på kvällen
sen drar jag norrut igen på måndag
5 dagar blir denna vistelse
ska bli skoj att träffa alla igen
 
kram på er alla
 
 

1 kommentar: