usa

usa

tisdag 19 november 2013

Livet är på rull :)

halva november har gått
det är rätt varmt för årstiden
blommorna blommar till & med
 

det är skönt att kunna gå ut utan att behöva klä på sig så mycket
det är visserligen väldigt mörkt på kvällarna
men det gör inget
mannen vill ju såklart ha en massa snö han
vill väl jag till viss del också...men...
 
har den senaste tiden trivts väldigt bra
lite stresskänslig
men jag tycker att jag hanterat det bra
 
i helgen som var hade vi en mysig familjedag i "buo"
med sällskap av familjen Ryttare
promenad, hamburgare, lek

 
har kommit igång med motionen igen efter sjukan
det känns bra
men jag har ju lite bråttom & vill se resultat hela tiden
det ska gå fort fort..
en av mina "hemläxor" att ta det lugnt
skynda långsamt, ta myrsteg
 
idag har jag gjort mina första timmar på mitt nya jobb
förskolan skogsgläntan & avdelningen älgen
är min kommande arbetsplats fram till sommaren
ca 50 % , precis vad jag önskat mig
det kändes jätte bra
känns som jag kommer att trivas bra
nu sätts man på prov med att lära sig alla namn ;)
blir några timmar där i morgon också
 
ha det så gott
kram Anna



1 kommentar: