usa

usa

tisdag 1 mars 2011

Fixar & fixar

det är lite att fixa med innan det står öppet på dörren
kul som bara den
hoppas bara att alla har förståelsen att detta tar mycke tid för mig nu
en del kanske gör det, en del inte
veckan började med att mormor fick va hemma med Maja
"tandfeber" skulle jag gissa att det var
i morgon ska hon tillbaka till dagis
själv ska jag till frissan
måste väl se hyfsad ut som egen företagare ;)
det som känns bra just nu är att Elwira trivs så bra på dagis
hon är fröken tvärtemot även där
vilket jag tycker är ett bra tecken
hon är sig själv, hon trivs & är trygg där
längtar tills den dagen är lika för Maja
men det ska väl inte dröja heller
Elwira under samlingen idag:
"När jag blir stor ska jag fylla på pellets
köra traktor & hyvel
spela gitarr"
skönt att hon har mål i livet
inte behövs det nån lillebror inte ;)
om någon frågar om hon använder napp säger hon nej
fast verkligheten är inte lika
hon använder den under natten
men det kanske är en typ av bearbetning för att sluta med den
Maja gör framsteg
hon kan säga sockerkaka :)
sjunga bä bä ita am
nu ska jag ta & försöka krypa till kojs i tid
tankarna snurrar just nu kring
barnen & familjen
Annas Café
Over And Out för denna gången

2 kommentarer: