usa

usa

torsdag 24 februari 2011

Chockad...

ja det blev jag då idag
mattläggaren ringer mig
vill komma förbi i morgon så jag kan välja matta
för att beställa den snabbt
för att kunna komma & göra jobbet snabbt när ja målat klart
hur ofta händer sånt liksom
låter för bra för att va sant
det är inte den erfarenhet jag har av hantverkare
men det är ju jätte bra om det blir så
nu fick ja lite press på att skynda mig
jag har "mä lut" nu
det gör mig varm & glad i hela kroppen

inskolningen för Maja går bra
hon har fått inse att hon måste ge upp med att va vrång
hon har ätit mat i två dagar nu utan att mamma varit närvarande
till min stora förvåning har hon sovit middag där idag också
det blev en lite för kort tupplur
men det va super bra att det lyckades
känns skönt inom mig om det börjar att funka bättre

fullspeckad helg som jag hoppas blir snöfri
massvis av sysslor står på schemat
är så glad för den stöttning jag har
samt värmande lyckönskningar
det stärker enormt mycke
Over And Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar