usa

usa

måndag 7 februari 2011

oflyt...

har Maja
hennes första dag på inskolningen gick bra
efter middagsvilan vaknade hon med feber
måste skjuta lite på inskolningen då
trots febern va vi till Carro
flickorna fick pröva att bli klippta hos frisör
pappan & flickorna va & slängde skräp vid containern
jag fick egen tid i present butiken under tiden
just nu känns allt väldigt bra tycker jag
men jag vet att jag är riktigt pms känslig
så vi får väl se vid nästa "gång" vad ja tycker om livet
för övrigt är det massa saker på gång
massa tider i almanackan att passa
vilket jag tycker är både bra & dåligt
förresten...blev anmäld till Kaligrafi kurs idag
hamnade på reservlistan förra gången men nu är det min tur
det ser jag fram emot
har sytt nya gardiner o lampskärmar
till sovrummet & till Elwiras rum
det blev jätte bra
det är såååå kul att sy & skapa
om man bara får göra det ifred
inte behöva bli avbruten med allt annat emellan
nu ska jag krypa till kojs
Maja kan ha konstiga ideér nattetid
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar