usa

usa

fredag 25 mars 2011

Frank...

är min idol i Let´s Dance
har varit från dag ett
men Ronny har mobbat mig för de
men se...nu är han i final :)
förkvällen tillbringades i skansbacken
sååå mysigt att råkas
hem & tvättade lite...närmare bestämt 5 tvätthögar stod på kö
dammråttorna är nu mer dammelefanter
jag mår riktigt illa för det
men jag tänkte kolla hur lång tid det tar innan någon annan märker det
Elwira har i & för sig lagt märke till dom
men jag hoppas att resterande familjemedlemmar gör det också
innan jag inte står ut längre & tar bort dom
har fixat i cafeét idag
det känns så himla bra där
jag trivs i lokalen & det är ju ett stort plus
morgondagen börjar jag & Elwira med att va med på Samuels namngivning
sen ska det fixas i cafeét för brinnande livet :)
den 9 april är beräknat att slå upp portarna
det kommer att komma mer information & annons närmare
nu ska jag väcka liv i min sambo
hans tur att hänga tvätt nu ;)
god natt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar