usa

usa

lördag 19 mars 2011

tidigt uppvaknande

blev det idag
05,00 kom vår 4 bente vän & va kissnödig
06,00 tyckte flickorna att det va dags att gå upp
det tyckte INTE mamma & pappa
vi försökte få våra tigrar att somna om
men det kunde vi glömma
ändå käkade vi inte frukost förrän 9,30
dryg morgon tycker jag
men resten av dagen har gått väldigt bra tycker jag
vi packade in hela familjen & åkte till caféet
fix där hela dagen
barnen har varit jätte duktiga & tålmodiga
Ronny har snickrat kassa disken
jag har provdiskat diskmaskinen
planerat & fixat hela dagen
ska planera in en ikea resa någon dag
på tisdag kommer kassan
sen är de flesta tekniska saker på plats
skulle behövt en skurmaskin
skulle vilja göra rent den gamla köksmattan grundligt en gång
men jag vet inte vart jag ska vända mig
ikväll började körslaget
det gillar jag :)
kram på er

2 kommentarer: