usa

usa

torsdag 3 mars 2011

3 månader

har det idag gått sen Jens lämnade jordelivet
tiden går, men läker den alla sår?!
jag kan fortfarande inte hitta någon mening med det tragiska
tror väl egentligen inte att jag kommer att göra det heller
men jag kan ändå inte släppa funderingen
en kompis till Jens hade gjort en så fin film
fin låt med fina bilder på Jens
det värkte i hela kroppen att se den
den va sååå fin men samtidigt sååå sorligt
usch ja...tänker på alla nära

va gäller hantverkaren som ringde mig & va så på
som skulle stå till min förfogan
stämde inte riktigt i verkligheten
borde jag väl ha fattat
jag har väl haft göra med "såna" tidigare ¨så jag borde fattat bättre
mycke tid som gått till spillo
på grund av att man fått vänta i onödan
det lär väl ska bli nån ordning till slut

fredag i morrn = fredagsmys
fix i caféet står på schemat i helgen
Elwira ska på 4 års kalas
hoppas på fortsatt fint väder
sol sol sol = energi
ha en trevlig helg alla goda människor

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar